Ordenar ofertas por:
Provincia:
Huelva(2)
A Coruña(4)
Álava/Araba(2)
Albacete(1)
Alicante(16)
Almeria(1)
Asturias(5)
Avila(1)
Badajoz(3)
Barcelona(236)
Bizkaia(17)
Burgos(6)
Caceres(1)
Cádiz(5)
Cantabria(3)
Castellón(7)
Ceuta(1)
Ciudad Real(1)
Córdoba(5)
Cuenca(1)
Gipuzkoa(9)
Girona(8)
Granada(5)
Guadalajara(2)
Huesca(4)
Illes Balears(6)
Jaén(1)
La Rioja(5)
Las Palmas(3)
León(2)
Lleida(4)
Lugo(1)
Madrid(214)
Málaga(13)
Murcia(21)
Navarra(8)
Ourense(1)
Palencia(1)
Pontevedra(3)
Santa Cruz de Tenerife(4)
Segovia(1)
Sevilla(7)
Sin especificar(9)
Tarragona(8)
Toledo(5)
València(24)
Valladolid(4)
Zamora(1)
Zaragoza(7)
Mostrar
más
menos
Población:
Aljaraque(1)
Almonaster la Real(1)
Ayamonte(1)
Cala(2)
Cartaya(6)
Cumbres Mayores(1)
Huelva(77)
Jabugo(1)
Lepe(1)
Lucena del Puerto(1)
Palma del Condado (La)(1)
Palos de la Frontera(5)
Punta Umbría(1)
San Juan del Puerto(1)
Valverde del Camino(1)
Mostrar
más
menos
Categoría:
Administración empresas(8)
Atención a clientes(7)
Calidad, producción, I+D(2)
Comercial y ventas(5)
Compras, logística y almacén(6)
Educación y formación(1)
Informática y telecomunicaciones(2)
Ingenieros y técnicos(16)
Inmobiliario y construcción(8)
Marketing y comunicación(2)
Otras actividades(9)
Otros(10)
Profesiones y oficios(5)
Sanidad y salud(15)
Turismo y restauración(5)
Mostrar
más
menos
Estudios mínimos:
Diplomado(1)
Formación Profesional Grado Superior(2)
Ingeniero Superior(1)
Licenciado(1)
Sin especificar(3)
Mostrar
más
menos
Jornada laboral:
Completa(8)
Tipo de contrato:
Autónomo(1)
Indefinido(6)
Otros contratos(1)
Ver ofertas empleo
Ofertas de empleo » Empleos en Huelva

Ofertas de empleo en Huelva de Administración empresas

2 ofertas de trabajo en Huelva  de Administración empresas


RESPONSABLE CONTABILIDAD
¿Tienes experiencia como responsable de contabilidad de al menos 3 años? ¿Cuentas con formación relacionada?Desde Adecco Huelva buscamos un responsable de contabilidad para incorporación inmediata en importante cliente ubicado en Lucena del Puerto.Funciones:-Recepción, verificación y organización de facturas de cliente y proveedores/as.-Asientos contables, preparación de impuestos.-Gestión y control de cuentas contables, de pagos e ingresos.-Atención a proveedores/acreedores.Se ofrece:Salario según convenio.Contratación temporal.Incorporación inmediata.Jornada completa.Contrato por régimen agrario.En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas
Jornada completa
Otros contratos
20.000€ - 20.000€ bruto/año
Administration Manager
About the companyMaster Drilling Europe AB is a Swedish company and subsidiary of Master Drilling Group. We are specialists in rock boring and conduct operations all over Europe.During 2019 we began our expansion in Spain and have been continuously growing since. We are now looking for a Finance and Administration Officer to join our Spanish team, a role that requires a strong will to contribute to our growth journey.About the roleAs the Finance and Administration Officer, you have the ultimate responsibility for the financial, administrative and HR work in the Spanish branch. The area of responsibility includes ensuring the accounting and financial processes as well as managing HR processes, both strategic and operative. Key responsibilities include but are not limited to:-Accounting-Internal reporting to the parent company-External reporting to Spanish authorities-Budgeting and forecasting-Customer and supplier invoices-Payments and cash management-Support management and operations in financial matters, analyzes and decision-making-Insurances-Payroll-Partner with employees and management to communicate, drive, implement and improve various HR policies, procedures, laws, standards and government regulations-Strategic planning for hire to retire people planYour backgroundYou have several years of experience in qualified finance work, experience in a leading position within a finance function is meritorious as well as good knowledge in IFRS. You are confident and independent in both ongoing reporting and preparation of financial statements. You have a bachelor's degree in economics or other equivalent academic education.We see that you are strategically oriented and someone who thrives in a role where you have great influence. As the company is in an expansive stage, you will work in a dynamic organization, which requires a proactive way of working and a willingness to roll up your sleeves when necessary. You will be a key player with everything regarding the employment lifecycle, from employment to development of individuals, groups, leadership and work place, to employment exits. Therefore, we highly value personal qualities such as integrity and mutual respect and your ability to put people first. You have excellent English written and oral skills.Selection and interviews are ongoing.
Jornada completa
Contrato indefinido
35.000€ - 40.000€ bruto/año
Anterior
Siguiente